Pandora vs. Trollbeads - Blogs & Forums

Pandora vs. Trollbeads

I have had Pandora charms for years, but am now seeing Troll Beads advertised everywhere. What is the real difference between them??? TIA

  • Forum Listing
  • Previous Topic
  • Next Topic
Connect with Us

The scoop on everything Q, from helpful tips to interesting tidbits, questions, answers, and more.

  • QVC on Facebook
  • QVC on Twitter
  • QVC on YouTube
  • QVC on Pinterest
  • QVC on Google+
  • QVC on Instagram
Contact Us. Your Way. Anytime.
  • 888-345-5788
  • My Account
  • Email Us
  • Order Status
  • Feedback
  • Live Chat
  • Customer Service
Feedback
Our Promise:

Love it or Return it

Learn More

    Get more with your QCard®
  • Easy Pay Every Day! LEARN MORE
  • Apply for a QCard
  • Pay Your Bill
  • Manage Your Account
    Connect with Us
  • Blogs & Forums
  • Meet our Hosts
  • Tours & Stores
  • Mobile Apps & More
  • QVC Gift Cards
    Learn About Us
  • About QVC
  • QVC News
  • Press Room
  • Corporate Responsibility
  • Investor Resources
    Work with Us
  • Affiliate Program
  • Vendor Resources
  • Submit Your Product
  • Careers
    Account Status
  • All Orders
  • Easy Pay Orders
  • Returned Orders
  • Credit Cards
  • Email Reminders
    QVC Gift Cards

QVC is not responsible for the availability, content, security, policies, or practices of the above referenced third-party linked sites, nor liable for statements, claims, opinions, or representations contained therein. QVC's Privacy Statement does not apply to these third-party web sites.

© 1995–2016 QVC, Inc. All rights reserved. Trademark Notice

Desktop View Mobile View

pandora VS

pandora butik online
braccialetti e charms di pandora
パンドラサイト
ilmainen pandora lataus

Main Masak-masak

Main Masak-masak

Jom Main Masak-masak

Rabu, 23 Disember 2015

Pandora vs 916 Tomei

Assalamualaikum dan Salam Ceria

Semua perempuan sukakan kecantikan. Tipulah kalau perempuan tak suka cantik kan? Macam-macam cara orang buat untuk nampak cantik. Melalui pakaian, aksesori juga alat solek. Bagi cma, kecantikan itu bermula dari dalam. Kalau dalaman  kita ada perasaan yang kurang elok, maka ianya akan terpancar di wajah kita. Betoi tak?Pakai p la baju harga ribu riban, makeup tebal 2 3 inci tp kalau ada perasaan yang tak elok kat dalam tak guna juga. Biarlah pakaian kita tu sederhana tetapi kecantikan kita terserlah. Saje nak ingatkan utk diri sendiri je.
Sebenarnya cma nak share tentang gelang emas 916 ala2 Pandora.hehehe... Pandora tu kan nama brand. Macam Tomei la jugak. Brand Tomei, Poh Kong, Wah Chan dan macam2 lagi lah nama. Pandora ni kan ada bangle ataupun rantai tangan yang diletakkan dengan charm ataupun loket rantai. Charms ni boleh juga buat loket rantai. Sememangnya charm ni bersifat camtukan. 
Taknak la nak cerita banyak sangat pasal gelang ala2 Pandora ni. Terus je nak cerita pasal gelang yang cma ada ni. Bukan nak riak atau menunjuk tp cuma nak share dengan kawan-kawan yang ada minat yang sama. Boleh bertukar-tukar pendapat. Ye tak??? Lepas je Pandora yang dibawakan oleh Habib Jewels ni berleluasa di seluruh alam buana ni, cma dok tanya-tanya jugak kot-kot ada emas 916 yang keluarkan patern yang sama dengan Pandora ni. Nak beli emas Pandora memang tak mampu la. Bangle je pun RM7k. Mana lagi nak beli charms, memang kena kumpul duit dulu la nampaknya. Lambat sangat. Pada pertengahan tahun 2014, kalau tak salah masa bulan puasa cma ada p kedai Tomei. Saje la nak servey gelang emas baharu, nak pakai raya. Bila masuk je kedai tu, tanya salesgirl kat situ, "dik..ada tak gelang mas ala2 Pandora?" Salesgirl cantik yang cma tanya tu nama dia Ermida. "ada kak, meh la tengok." Dalam hati,"hahahahaha...susah keluar satu tanduk." Encik suami geleng kepala je. Hehehe... Wow.. cantik2 charms dia, tp pattern tak banyak sangat sbb katanya lagi, amoi-amoi ramai yang mai beli. boleh dikatakan tiap-tiap minggu amoi-amoi ni mai beli.ooo...alkisahnya.
Setelah pilih punya pilih, cma pilih satu bangle yang harga dia masa tu RM1400 (bangle yang paling kecik sbb tangan kecik.nasib baik tangan kecik, dapatlah yang murah) dan charms 3. setiap satu charms RM180 hingga RM200 je.Murah la sebab masa tu harga emas murah. CUba sekarang ni... Bila dah pakai tu rasa cam ciwi sat,kata orang Kedah. Lepas tu, kalau ada duit lebih sikit jer dan kena dengan harga emas yang murah, cma mesti ajak encik suami p beli charm untuk tambah koleksi. satu pun ok asalkan ada. Bila dah setahun lebih ni ada la skit-skit. Lagipun banyak komitmen yang lebih penting kan. Baru-baru ni satu patah sbb tersangkut kat towel, abakus. Tak p baiki lagi sebab takut tak tahan godaan bila sampai dlm kedai..huhuhuhu...

Hasil selama setahun

Di sekolah, cma share hobi ni dengan kerani sekolah, Kak Aida. Dia pun ada minat yang sama. Kadang-kadang dia yang bagitau apa pattern baharu yang ada, kadang-kadang cma bgtau dia. Tapi sekarang ni dah banyak yang emas celup. Tak pe la, asalkan semua dapat merasa pakai gelang ala-ala Pandora ni. Kalau ada yang share boleh la.nanti kita chatting yer.
Nak bgtau lagi sekali. Cma bukan nak menunjuk tp nak share kot2 ada kawan-kawan yang berminat tapi tak tau nak cari kat mana. Tak semestinya terus beli bagi penuh gelang kita tu. Beli sikit-sikit la, lama2 jadi bukit. Kalau nak pakai bangle saja pun ok. Charms yang banyak-banyak tu boleh jugak buat loket rantai.

1 ulasan:

  1. Gina Michel5 Februari 2017 5:35 PTG

    Hi..peminat pandora ye? Blh je visit my blog "jeannapandora.blogspot" or my fb page "gorgeous pandora" utk dptkan koleksi pandora pd harga yg murah dan berpatutan. Tq

    Swarovski vs. Pandora Marketing

    Only available on StudyMode
    • Topic: Marketing, Target market, Target audience
    • Pages : 2 (435 words )
    • Download(s) : 2568
    • Published : November 22, 2011
    Open Document Save to my library
    Text Preview
    Marketing Communications Home Assignment 2
    Written by: Kacsák Kitty
    Seminar Leader, Group: Tom Owens, Tuesday 10.00 am

    Swarovski

    1. Positioning
    Swarovski positioning itself as a luxury fashion brand by creating a consumer experience that embodies Swarovski's brand values of innovation and modernity. They would like to position themselves as creating premium, high-quality products with many features for the high-value customers. They are working hard on the continuous innovation to be a market leader in the luxury and travelling jewellery segment. Their products are truly multifaceted and as multifaceted as that product is, so is the customer base. This gives Swarovski a unique advantage in the current economic climate to reach out to a broad spectrum of people and provide them with a luxurious yet affordable product

    2. Target Group
    The common favour in most of the luxury and lifestyle brands is the travelling person, which is a prime marketing target group for Swarovski. Every single female consumer, from 17 to 71, in terms of buying or gift receiving is a target person for Swarovski. The company think themselves as a global and all-encompassing brand. They have targeted four major sections in the women fashion with sophisticated, business, classical and bridal collections. Very recently, they have discovered that one of their crystal pendants (Fiorella) is very successful in the children’s pages of in-flight catalogues. Originally they have not targeted this segment but it has made them aware to consider the further development of this marketing segment.

    Pandora

    1. Positioning
    Pandora designs, manufactures and markets hand-finished and modern jewellery made from genuine materials at affordable prices. High quality, hand-finished, modern and genuine jewellery products at affordable prices, thereby inspiring women to express their individuality. All women have their individual stories to tell – a personal collection of special moments...






    Il più grande parco divertimenti al coperto d'Italia
    Tantissime attrazioni per tutta la famiglia e giostre per ragazzi
    Divertimento tra lo zucchero filato e la frutta caramellata

    Il più grande parco divertimenti al coperto d’Italia

    16-17 dicembre 2017
    Dal 22 dicembre 2017 al 7 gennaio 2018
    13-14 gennaio 2018

    Winterello

    Presto online!

    Braccialetto

    Clicca qui!!

    Intrattenimento

    Clicca qui!

    Attrazioni

    Clicca qui

    Partner

    Supporter

    Winter Wonderland Italia © 2016 | Privacy Policy
    P.IVA 01983050384